top of page

CLIENTS

Niemiecki armator statków typu general cargo. Jednostki w wiÄ™kszoÅ›ci z 2013 roku, ok. 30 tys GRT, gÅ‚ówny silnik Wartsila RT Flex, 4 dźwigi. ZaÅ‚ogi najczęściej polskie. Linie Europa – RPA i Europa – USA.


Niemiecki armator statków typu general cargo. Jednostki w wiÄ™kszoÅ›ci z 2013 roku, ok. 30 tys GRT, gÅ‚ówny silnik Wartsila RT Flex, 4 dźwigi. ZaÅ‚ogi najczęściej polskie. Linie Europa – RPA i Europa – USA.

Niemiecki armator dysponujÄ…cy różnymi typami statków – masowce, kontenerowce, samochodowce, MPP, heavy lift, coastery. ZaÅ‚ogi mieszane. Rejon pÅ‚ywania – caÅ‚y Å›wiat.
bottom of page